غرفه پارک علم و فناوری مدرس در بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری افتتاح شد

روز سه‌شنبه مورخ 98/09/26، همراه با افتتاحیه بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش فناوری و فن‌بازار در نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس نیز برای نمایش دستاوردهای پژوهشی واحدهای مستقر در این پارک افتتاح شد. این نمایشگاه هرساله به مدت 4 روز، در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و باهدف رونمایی محصول‌های داخلی، تعامل پژوهشگرها با یکدیگر، رغیب‌سنجی داخلی و حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش همکار دفتر آموزش و ترویج پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، در روز دوم نمایشگاه بازدیدی توسط دکتر برومند، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، و همچنین دکتر سالار آملی، قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل‌ و رییس مرکز‌ همکاری‌های علمی-بین‌المللی از غرفه این پارک صورت گرفت. در ادامه، کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از بازدید دکتر احمدی، رییس دانشگاه تربیت مدرس و دکتر ابراهیمی، سرپرست پارک علم و فناوری این دانشگاه و هیات همراه آن‌ها خبر داد. طی این بازدید اولین امضای قراردادهای واگذاری ساختمان پردیس پژوهش با حضور رییس دانشگاه و رییس پارک علم و فناوری انجام شد.

شرکت‌های بسپار فراورش ایرانیان، پایار انرژی گستر یکتا، برنا گستران دانش، آویژه کشت بافت آروین، کلیک سازه پرزین، برنا پرداز پایا، هاتفان ایده‌های نو، آرا کاوش پژوه، پویا صنعت مدار، فناوران سیراف، تراشه پرداز پویا، ازجمله شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری مدرس هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

محل غرفه پارک علم و فناوری مدرس: محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 5، پلاک 33

98/09/27