رسیدگی به مشکلات واحدهای فناور مستقر در پردیس بابایی

روز دوشنبه مورخ 98/04/24 جلسه «رسیدگی به مشکلات واحدهای فناور مستقر در پردیس بابایی» با حضور دکتر ابراهیمی، رئیس پارک علم و فناوری، دکتر داراب‌زاده، مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل، مهندس طاهری مدیر دفتر فنی و عمرانی، نماینده مدیر اداری، مالی، کارشناسان دفتر فنی و مرکز رشد و نمایندگان واحدهای فناور مستقر در پردیس بابایی، در سالن جلسات آن پردیس برگزار شد.
در ابتدای این جلسه بعد از گپ و گفت مختصر با واحدهای فناور، دکتر داراب‌زاده با تأکید بر لزوم رعایت موازین ایمنی در کار گفت: «با توجه به اینکه حوزه فعالیت‌های واحدها متفاوت است، تمام واحدهای فناور موظف به تهیه لیست دستورالعمل ایمنی مربوط به دستگاه‌ها، مواد و روش کار خود از منابع معتبر هستند و باید علاوه بر نصب یک نسخه از این دستورکار ایمن در محل کار به نحوی که در معرض دید عموم افراد باشد، نسخه دیگر را به دفتر فنی و عمرانی پارک ارائه دهند تا در صورت کمبود امکانات تسهیلات ایمنی لازم برای ایشان فراهم شود».
در ادامه جلسه دکتر ابراهیمی ضمن خوش‌آمدگویی به افراد بیان داشت: «قرار بر این بود که جلسه فعلی مطابق روال مشخص تعیین شده در دو هفته آینده برگزار شود اما حادثه پیش آمده در واحد فناور انرژی گستر یکتا باعث شد که ما در برگزاری این جلسه تعجیل کنیم. خوشبختانه آسیب شدیدی متوجه افراد حاضر نشده و پارک خسارات وارده به این شرکت را تا حد زیادی جبران کرده ‌است. ما قاعدتاً باید به‌صورت مرتب در خدمت واحدهای فناور بوده و از مسائل و مشکلات آن‌ها با خبر باشیم که طی چندماه گذشته این مهم، اتفاق افتاده است».
سپس نمایندگان واحدهای فناور به بیان مسائل و مشکلات موجود درباره ایمنی، فعالیت‌های عمرانی، زیرساخت‌های اینترنت، نظافت و نحوه بازیافت زباله‌ها پرداختند. دکتر ابراهیمی ضمن پاسخ به سؤالات مطرح شده در جلسه، به ارائه راه‌کار برای حل برخی مسائل پرداخت. ایشان بیان کرد که چندماه قبل مشکلات پایه‌ای مانند آب آشامیدنی دغدغه اصلی بود که امروز برطرف شده است و مشکلات دیگری در اولویت قرار گرفته‌اند و این نشان از روند رو به جلو خدمات‌رسانی به واحدهای فناور دارد که بعد از برطرف شدن مسائل اولیه، موارد بعدی در اولویت رسیدگی قرار گرفته‌اند. وی در ادامه پیشنهاد داد که از میان واحدهای مستقر در پردیس بابایی، یک نفر به‌عنوان نماینده انتخاب شده و ضمن برگزاری جلسات منظم با سایر واحدها، با کارشناس دفتر فنی و عمرانی در ارتباط باشد.
حل اساسی مشکل اینترنت از طریق تقویت دکل تا ده روز بعد از زمان جلسه، توافق برای کار با دستگاه جوشکاری با هماهنگی سایر واحدها در زمان مقرر به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه‌های واحدهای فناور و انجام انتخابات برای تعیین نماینده در پردیس بابایی که منجر به انتخاب مهندس آقایی، مدیرعامل شرکت «فاتحان آسمان نواندیش» شد، از دیگر دستاوردهای این جلسه بود.
گزارشگر: ستاره پاریان

98/04/24