نشست 1 کارآفرینی پارک علم و فناوری مدرس 19 آذرماه 97

روز دوشنبه مورخ 19 آذر ماه 97، اولین نشست کارآفرینان برتر از سلسله رویدادهای «به‌روش‌های فرآیند کارآفرینی» با سخنرانی دکتر سعید سعادت کارآفرین برتر حوزه آموزش و مدیرعامل مجتمع فنی تهران، با حضور رییس و مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کارآفرینان، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه تربیت مدرس، توسط این پارک در سالن پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
در ابتدا پس از پخش آیاتی پرفیض از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی پرباری توسط دکتر سعید سعادت در زمینه کارآفرینی و ارزش‌های کاری انجام شد. وی در ادامه در خصوص مدل شایستگی مجتمع فنی تهران با عنوان‌های اخلاق محوری، مدیریت ارتباطات، مهارت‌های ارتباطی، مشاوره، مهارت منابع انسانی، هوشیاری کسب و کار، ارزیابی حیاتی، اثربخشی فرهنگی و جهانی، هدایت و رهبری و همچنین استاندارهای مهارت صحبت کرد. در این نشست به معرفی مـدل آگاهــی 7 مرحله‌ای «بَرِت»، مولفه‌های اصلـی توسعه توانمندی‌های شخصـی، ابـزار تحلیلـی شناخـت عوامـل بیرونـی و کتاب هنر اوج‌گیری به تألیف دکتر سعید سعادت پرداخته شد.
در پایان، به پارک‌های علم و فناوری به‌عنوان سازمان‌های موفق برای حمایت و ایجاد اشتغال برای کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان اشاره شده و چهار اصل؛ استفاده از فناوری‌های به‌روز، آموزش و یادگیری مستمر نیروی انسانی و رضایت مشتریان و کیفیت‌مداری از مهم‌ترین عوامل پیشرفت شرکت‌ها شمرده شد. پس از پرسش و پاسخ لوح تقدیری به رسم یادبود توسط دکتر ابراهیمی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، به ایشان اهدا شد.
97/09/19