گزارش رویداد استارتاپ ریتو- پارک علم و فناوری مدرس در محل سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس

اولین رویداد استارت آپ ریتو پارک علم و فناوری مدرس در تاریخ 11/08/95 در محل سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس با هدف توسعه مهارت های کارآفرینی و با حمایت پارک علم و فناوری مدرس، دانشگاه تربیت مدرس، رایان انرژی آریا، پارسا، براستا برندینگ و زودفود و با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان برگزار گردید. در این رویداد270 شرکت کننده از جمله دانشجویان، پژوهشگران، استادان، کارگزاران شرکت های به نام و موفق و مسئولین پارک علم و فناوری مدرس حضور داشتند.
در ابتدای رویداد دکتر علایی معاون اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری مدرس، سخنانی را در خصوص تشریح امکانات و تسهیلات پارک علم و فناوری مدرس بیان نمودند سپس دکتر کریمیان اقبال از بنیان گذاران پارک های علم و فناوری در ایران و مشاور تجاری سازی پارک علم و فناوری مدرس، ضمن تشریح عوامل موفقیت شرکت های دانش بنیان و فاکتورهای اصلی در راه اندازی کسب و کار، شرکت های نوپا را در ایران و خارج از کشور مقایسه نمودند. پس از آن خانم یزدان فر به ایراد سخنرانی در رابطه با برند و برندسازی پرداختند. در ادامه دکتر سلیمانی از شرکت بن یاخته، از شرکت های دانش بنیان موفق در حوزه سلامت و پزشکی مطالبی را بیان نمودند سپس دکتر امی رئیس پارک علم و فناوری مدرس، سخنرانی درباره پارک علم و فناوری مدرس، تاریخچه، رویکرد و برنامه های آتی ایراد نمودند. پس از آن نیز یکی از مددجویان موسسه خیریه رعد الغدیر بر روی سن تندیسی را ساختند که در پایان، يكي از تندیس هاي ساخته شده توسط قائم مقام خیریه رعد الغدیر جناب آقای آتشک به دکتر امی و دکتر ابراهیمی اهدا گردید.
در پایان آقای مهندس عباس زاده بنیان گذار زودفود مطالبی در خصوص شخصیت شناسی و تست شخصیت بیان نمودند. سپس فرم های شخصیت شناسی بین حاضرین توزیع گردید که طی آن روانشناسی کاری افراد سنجیده شد و مقرر گردید در رویدادهای آینده نتایج به حاضرین اطلاع رسانی گردد.

لینک سایت: rayto.ir
1395/08/11