برگزاری مراسم افتتاحیه احداث ساختمان شماران سیستم در پردیس پژوهش پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس

مراسم افتتاحیه احداث ساختمان گروه شرکت‌های شماران صبح امروز در پردیس پژوهش پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس همراه با مراسم کلنگ زنی و درختکاری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، در این افتتاحیه رئیس پارک، مسعود ابراهیمی، مدیر عامل شرکت شماران سیستم، فرهاد الیشایی و جمعی از مسئولین شرکت شماران سیستم حضور داشته‌اند.

در انتها نیز مراسم نشستی در خصوص افتتاحیه با موضوع حضار حمایت‌های صورت گرفته در این مسیر توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار شد.

شرکت شماران سیستم در سال 1363 با عنوان موسسه حسابرسی و حسابداری شماران با گردهمایی گروهی از کارشناسان خبره حسابداری و طراحان سیستم‌های مالی فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1373 با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک شرکت شماران سیستم تأسیس شد.

این شرکت بیش از سه دهه تجربه درخشان را درزمینهٔ طراحی، تولید، استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزار جامع و یکپارچه در حوزه‌‏‏‏‏‏‏ها‏‏‏ی مالی، اداری، بازرگانی، تولید و مهندسی پشت سر گذاشته است و امروزه با هزاران مشتری در صنایع مختلف و در اختیار داشتن کامل‏ترین و متنوع‏ترین نرم‌افزار جامع و یکپارچه از پیشروترین شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات ایران محسوب می‏‌شود.

ساعت13:00- 99/11/30