مرکز نوآوری و کسب وکار جوانه افتتاح شد

مرکز نوآوری و کسب وکار جوانه در پارک علم و فناوری دانشگاه علم و فناوری تربیت مدرس با حضور معاون علم  وفناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

براساس این گزارش؛ مرکز نوآوری و کسب وکار جوانه به منظور حمایت از فناوری های نوپا و همچنین استارتاپ ها و شتابدهنده ها روز یکشنبه با حضور مسئولان مختلف به بهره برداری رسید.

ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، حناچی شهردار تهران، فرهادی شهرداری منطقه 6 و دکتر رحیمی شعرباف معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در این افتتاحیه حضور داشتند. در این افتتاحیه ستاری به همراه حناچی و سایر مسئولان حاضر در این افتتاحیه از غرفه شتابدهنده ها، استارتاپ ها و همچنین نمایشگاه محصولات فناورانه بازدید کردن.

ستاری در این بازدید همچنین با صاحبان کسب و کارها و ایده ها گفت و گو و از نزدیک درجریان اقدامات صورت ذگرفته و همچنین مشکلات آنها قرار گرفت. علاوه بر این به کسانی که برای دریافت تسهیلات یا توسعه ایده خود با مشکلاتی مواجه شده بودند قول داد تا در سریع ترین زمان ممکن آن به ان رسیدگی و برطرف شود.

ستاری در دیدار و گفتگو با صاحبان ایده و شتابدهنده در جریان آخرین دستاوردهای ارائه شده در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس قرار گرفت.

در این بازدید آئین مبادله قرارداد شتابدهنده های مستقر در این مرکز و دهمچنین تفاهم نامه های امضا شده با بازیگران ناحیه نوآوری هم برگزار شد. رونمایی از کتاب ناحیه نوآوری شهری از نظریه تا عمل و کتابچه ناحیه نوآوری مدرس، برنامه هاو رویکردها از دیگر اقداماتی بود که امروز در جریان این افتتاحیه انجام شد.در این مراسم همچنین از محصول شرکت کسبینو نیز با حضور ستاری رونمایی شد.