انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس با قرارگاه اقتصادی کشور

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، در طی بازدید جمعی از مسئولین هولدینگ‌های اقتصادی کشور از پردیس پژوهش پارک علم و فناوری و محصولات دانش‌بنیان شرکت های مستقر در این پردیس، با پارک علم و فناوری دانشگاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این جلسه که با حضور دکتر حسین نادری‌منش، رئیس و معاونین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار شد؛ دکتر نادری‌منش با اشاره به ظرفیت‌بالای دانشگاه تربیت‌مدرس در رفع نیازهای تکنولوژیک صنعت و بازار، همکاری با هولدینگ‌های اقتصادی کلان کشور را از سیاست‌های اصلی پارک عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری، اشتغال‌زایی و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه را از نتایج گسترش همکاری‌های اقتصادی با مجموعه‌های صنعتی دانست که همچنین می‌تواند به افزایش بازار و فروش محصولات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان پارک منجر شود.

در ادامه تفاهم‌نامه همکاری بین دو طرف امضا و مبادله  شد.
موضوعات این تفاهم‌نامه شامل؛ فراهم ساختن بستر ستادی، اداری و اجرایی مناسب به‌منظور بهره‌گیری بهینه قرارگاه و پارک از امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف طرفین در جهت رفع نیازهای فناورانه و دانشی قرارگاه و حمایت از فناوران و صاحبان ایده در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و سایر موارد مرتبط و موردعلاقه طرفین است.

25 مردادماه 1401