برگزاری چهل و چهارمین شورای فناوری پارک

برگزاری چهل و چهارمین شورای فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس

سومین شورای فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس با اعضای جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، در این نشست سرپرست دانشگاه تربیت‌مدرس، دکتر فرهاد دانشجو، رئیس پارک، دکتر حسین نادری‌منش، دکتر ابوالقاسم سرآبادانی، مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه، دکتر امیر عبداله‌زاده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، دکتر حمیدرضا شاهوردی، مشاور رئیس پارک، دکتر ابراهیم پورجم، هیأت‌علمی دانشگاه، دکتر عبدالرضا نبوی، هیأت‌علمی دانشگاه، دکتر محمد گودرزی‌نیک، مدیرحوزه ریاست پارک و مهندس حامد ابراهیمی معاون فناوری پارک به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در این نشست دکتر فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تأکید خود را به عملی کردن این شعار در طول سال برای رساندن شرکت‌های مستقر در پارک به تولید در راستای تجاری‌سازی و دانش‌بنیان شدن اعلام کردن.

در ادامه رئیس پارک، دکتر حسین نادری‌منش پارک را سکوی پرتابی برای شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌مندی از اعضا دانشگاه اعم از دانشجویان، اساتید و دانش‌آموختگان خطاب کردند.

همچنین، در این جلسه برنامه راهبردی پارک برای سال 1401 توسط اعضای پارک ارائه شد.

در این برنامه هدف اصلی پارک که حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ایده‌ها است موردبررسی قرارگرفته و موارد جدیدی توسط اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

این نشست به‌صورت حضوری در ساعت 15 تا 17 شنبه 27 فروردین سال جاری در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.