حضور پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در پاویون مشترک پارک‌های علم و فناوری کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی حضور دارد.

۲۲ شرکت و واحد فناور از چهار پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، استان خراسان رضوی، استان لرستان و استان آذربایجان غربی در این پاویون حضور دارند.

که شامل شرکت‌های پره توربین آسیا، شیمیایی تصفیه، زند الکترونیک کلارسبز، مهندسی رهیافت پارسیان کمپرسور ارس، فرا عمران نگار، شرکت بهینه ایران، سپیتام سازه پویا، موج نیرو،نوآفرینان سبز فروردین، برنا گستران دانش، پترو شیوا صنعت، بنیان کالای ایرانیان، فردای سروش ایرانیان، سروآب انرژی، فرآیندهای سیستم ساز آزاد قشم و داده پردازی نیلرام از پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، صنایع دانش ارکان آسیا از پارک آذربایجان غربی و صنعت پروژه توس، پارس سایان الکترونیک توس از پارک خراسان و افلاک پالایش خرم از پارک لرستان است.

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس به عنوان متولی برگزاری پاویون پارک‌های علم و فناوری در این نمایشگاه است. پارک از تمامی شرکت‌ها و واحدهای فناور دعوت به بازدید از محصولات و فناوری‌های عرضه شده درنمایشگاه و پاویون می‌کند.

لازم به ذکر است محل غرفه پارک سالن خلیج فارس دو است.