نشست 2 کارآفرینی پارک علم و فناوری مدرس، 03 دی‌ ماه 97

روز سه‌شنبه مورخ 97/10/03، دومین رویداد به‌روش‌های کارآفرینی با سخنرانی دکتر شائق، مشاور شرکت لوله گستر خادمی برگزار شد. در ابتدای نشست، دکتر حسن‌زاده، مدیر توسعه و انتقال فناوری پارک علم و فناوری مدرس، در رابطه با هدف و فرآیند برگزاری سلسله نشست‌های به‌روش‌های کارآفرینی و دکتر یدالهی، معاونت اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری مدرس، در ارتباط با خدمات پارک توضیحاتی ارائه دادند.

سپس، دکتر شائق، در رابطه با راهکارهای ایجاد یک کسب و کار موفق و مراحل راه‌اندازی کسب و کار بر پایه ایده‌های نوین نکاتی را مطرح کردند. مشاور شرکت لوله گستر خادمی به ارتباط پیگیری مداوم کار، موفقیت و همچنین اهمیت شبکه‌سازی و ارتباط با افراد موفق را مطرح کرد و بر اهمیت شناخت مسأله و نیازسنجی در شروع کسب کار تأکید داشت.

پس از رهنمودها و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های دکتر شائق، کلیپ معرفی سلسله نشست‌های به‌روش‌های کارآفرینی پخش و در ادامه یک پنل جمعی با موضوع مباحثه صنعت و دانشگاه با حضور آقایان دکتر حاتمی، دکتر حسن زاده، دکتر شائق و دکتر یدالهی برگزار شد. در این پنل شرکت‌کنندگان سوالات خود را در رابطه با چگونگی راه‌اندازی یک کسب و کار موفق مطرح نموده و تمام اعضای پنل با توجه به تجربیات خود به این سوالات پاسخ دادند. در پایان نشست، پارک علم و فناوری مدرس، لوح تقدیری به رسم یادبود به جناب آقای دکتر شائق تقدیم کردند.

97/10/03