حضور شرکت زند الکترونیک کلار سبز (زیکر) در سومین جشنواره‌ی سرآمدان فناوری و صنعت

سومین جشنواره‌ی سرآمدان فناوری و صنعت از 29 بهمن تا 1 اسفندماه 1402 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سئول، سالن خلیج فارس برگزار شد.
شرکت زند الکترونیک کلار سبز (زیکر) واقع در ساختمان پویش پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به نمایندگی از جامعه‌ی دانشگاهیان، صنعتگران و تولیدکنندگان دانش‌بنیان حوزه‌ی الکترونیک و فناوری‌هایIT در این جشنواره حضور یافت و تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه‌ی طراحی و تولید مینی‌پی‌سی را در معرض بازدید علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه قرار داد.
این شرکت در غرفه‌ی کانون بسیج مهندسین صنعت‌ومعدن کشور حاضر شد و محصولات زدپلاس توسط بازدیدکنندگانی از مقامات و مسئولان رده‌بالای کشور، دکتر اسلامی معاونت محترم ریاست جمهوری و ریاست سازمان انرژی اتمی، سردار سلامی، وزیر و معاونت‌ها و مدیران کل محترم وزارت صمت و جمعی از صنعتگران و متخصصان نخبه مورد بازدید و تحسین قرار گرفت.
در این نمایشگاه جدیدترین محصول ZPLUS، مینی‌پی‌سی فِمتو (FEMTO) با ابعاد بسیار کوچک 7 سانتی‌متری و مجهز به جدیدترین فناوری‌های پردازش و ذخیره‌سازی، مناسب برای کاربران اداره‌ها و سازمان‌ها و نیز علاقه‌مندان تجهیزات کامپیوتری پیشرفته‌ی کوچک عرضه شد.
گفتنی است در این جشنواره‌ی نمایشگاهی، وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت، ارتباطات، نفت، نیرو، دفاع و سازمان انرژی اتمی و نیز مراکز استانی بسیج اداره‌ها و سازمان‌ها حضور یافتند و از آخرین دستاوردهای متخصصان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو و دانش‌بنیان رونمایی شد.