برگزاری جلسه‌ی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس با صندوق نوآوری و شکوفایی

جلسه‌ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌‌مدرس، این جلسه با حضور رئیس پارک، دکتر مسعود ابراهیمی و مدیران پارک، معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر روح‌الله ذوالفقاری، دکتر معصومه خان احمدی، مشاور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و مدیر تسهیلات و خدمات اهرمی، دکتر جان‌احمدی در روز سه شنبه 23 دی سال جاری در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا محمدصادق سبط الشیخ انصاری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک، به معرفی پارک و فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و سپس دکتر ابراهیمی، رئیس پارک به تشریح موضوعات پارک مرتبط با مقوله حمایتی صندوق پرداخت و به نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان پارک به تسهیلات استقرار در اراضی پارک، برج فناوری و ناحیه نوآوری اشاره کرد.

در ادامه، معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی، تخصیص خط اعتباری این صندوق برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان را اجرایی دانست و خواستار معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک به صندوق‌های عامل موردتوافق شد.

خان احمدی نیز ضمن اشاره به تسهیلات مختلف صندوق نوآوری و شکوفایی، خواستار استفاده از اعتبارات مختلف صندوق به‌ویژه توانمندسازی شرکت‌ها توسط پارک شد.

در خاتمه مقرر شد که پارک شرکت‌های دانش‌بنیان خود را به صندوق‌های پژوهش و فناوری عامل، معرفی تا از خط اعتباری تعریف‌شده استفاده کنند.

ساعت 10:00 – 99/10/24