بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس، محمدصادق سبط الشیخ انصاری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک از غرفه دو شرکت همکار با پارک، غرفه اینوگام (شرکت دانش‌بنیان توسعه تجارت کسب‌وکار)، فعال در حوزه طراحی اپلیکیشن گام‌شمار و غرفه تایتان (شتاب‌دهنده میم) و فعال در طراحی سیستم‌های مدرن و فشرده ورزشی با تکنولوژی ای ام اس، بازدید کرد.

عباس شمسایی، مدیر اجرائی شرکت و مسئول پروژه اینوگام به معرفی این اپلیکیشن پرداخت و به استقبال قابل‌توجه آن در نمایشگاه اشاره کرد. این اپلیکشن، علاوه بر ارزش دادن به قدم‌ها، امتیازاتی را نیز به کاربران اختصاص می‌دهد؛ که می‌توان به پایش سلامت (پرونده سلامت الکترونیک)، شرکت در چالش و رویدادها، ارائه برنامه غذایی و ورزشی اختصاصی، کسب امتیاز با فعالیت‌های ورزشی، مسیرهای جایزه دار، حمایت از محیط‌زیست، خرج امتیازات در فروشگاه‌ها و سهولت در تراکنش‌های مالی، اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر، به سایت پیوست مراجعه کنند.

در ادامه، مهدی فتحی پور، مدیرعامل شتاب‌دهنده میم و مسئول پروژه تایتان، به معرفی این پروژه پرداخت و در خصوص لباس تایتان اذعان داشت که با پوشیدن این جلیقه مخصوص و ارسال پالس‌های الکتریکی مدیریت‌شده به تمام عضلات بدن از طریق پدهای الکترود، باعث تحریک الکتریکی غیرارادی عضلات می‌شود و برای ساعت‌ها بعدازآن کالری قابل‌توجهی سوخته شده و موارد سلامت بدن نیز آنالیز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر، به سایت پیوست مراجعه کنند.

در خاتمه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک، به بیان امکانات پارک و شرایط ادامه همکاری‌ها پرداخت.