برگزاری دهمین رویداد کارایا‌ گپ

    دهمین رویداد کارایا‌ گپ به صورت مشترک توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و گروه سرمایه گذاران نیک اندیش کارایا چهارشنبه مورخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای نیک‌اندیش کارایا و جمعی از اعضای فعال اکوسیستم استارتاپی در  “دانشگاه تربیت مدرس، ساختمان جوانه” برگزار گردید.
در بخش ابتدایی رویداد دکتر امیرحسین زادیوسفی‌ “مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علمی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس” ضمن خیرمقدم به سرمایه‌گذارها و استارتاپ‌ها به ارائه مختصری در خصوص ناحیه نوآوری و همچنین خدمات پارک برای استارتاپ‌ها و صاحبان ایده پرداختند.
در دومین بخش از نشست کارایا گپ سرکارخانم نسرین رضایی “دبیر اجرایی کارایا” نیز ضمن خوشامدگویی به سرمایه‌گذارها و استارتاپ‌ها، توضیحی در خصوص چرایی برگزاری رویداد کارایا گپ و نحوه روند برنامه ارائه کردند.
در بخش سوم، آقای حسین مفاخریان “عضو موسس و هیات امنا و سرمایه‌گذار نیک‌اندیش کارایا” به ارائه‌ای در خصوص شکل‌گیری کارایا و نحوه عملکرد آن پرداختند.
در بخش چهارم، ۱۰ تیم استارتاپی‌ برگزیده جهت معرفی کسب‌وکار خود در مدت زمان هرکدام ۳ دقیقه به ارائه مختصری در مورد ایده، راه‌حل و مدت زمان فعالیت استارتاپ خود در اکوسیستم پرداختند.
در بخش پنجم، دکتر حسین نادری منش “ریاست محترم پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس” ضمن خوش‌آمدگویی به سرمایه‌گذاران و تیم‌ها گفتگوی کوتاهی در خصوص وضعیت کنونی فضای استارتاپی و ناحیه نوآوری داشتند.
در بخش ششم کارایا گپ، فرآیند گردشی استارتاپ‌ها بر سر هر میز که شامل ۲ سرمایه‌گذارها در حوزه‌های مختلف بود با شمارش معکوس ۱۵ دقیقه‌ای برای دریافت نقطه نظرات درمورد ایده، روش‌های جذب سرمایه و توسعه محصول خود اجرا شد.
در هفتمین بخش رویداد کارایا گپ آقای رضا روحی “عضو موسس و هیات امنا و سرمایه‌گذار نیک‌اندیش کارایا” به نمایندگی از کارایا و دکتر حسین نادری منش “رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس” به نمایندگی از پارک علم و فناوری به امضای تفاهم‌نامه‌ای در خصوص همکاری مشترک این دو مجموعه پرداختند.
در نهایت در بخش انتهایی رویداد کارایا‌ گپ منتور‌ها و استارتاپ‌ها برای گرفتن عکس دسته جمعی، پذیرایی و شبکه‌سازی دعوت شدند.