برگزاری جلسه پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه علوم پزشکی ارتش

جلسه‌ای مابین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، دکتر مسعود ابراهیمی رئیس پارک دانشگاه تربیت‌مدرس، ضمن استقبال از برگزاری این جلسه به چشم‌انداز روشنی از همکاری‌های مشترک اشاره کردند.

در ابتدای جلسه معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک دانشگاه تربیت‌مدرس، مهندس محمدصادق سبط‌الشیخ انصاری به معرفی پارک، ساختمان جوانه و مراکز رشد گردآفرید، پردیس‌های بابائی، پژوهش و نور پرداخت؛ سپس چشم‌اندازها، برنامه‌ها، اهداف و دستاوردهای ناحیه نوآوری در خصوص مسئولیت اجتماعی، ارتباط با اعضای ناحیه پرداخت.

همچنین معاون فناوری پارک دانشگاه تربیت مدرس، مهندس حامد ابراهیمی به معرفی شرایط پذیرش شرکت‌ها، مراکز رشد، مؤسسات پارکی و کلیاتی از فرایند و چشم‌اندازهای پارک مدرس پرداخت.

در ادامه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ارتش، دکتر یوسفی، به معرفی اجمالی توانمندی‌ها و امکانات، مرکز رشد پرداخت و مسائل و مشکلات پیش روی دانشگاه را عنوان کرد.

در خاتمه، طرفین به بیان شرایط همکاری در ناحیه نوآوری، در حوزه‌ی معرفی ایده‌های اثرگذار و تجاری‌سازی آن‌ها، تبدیل دانش به ثروت، برگزاری دوره و رویداد مشترک، معرفی گروه‌های متخصص کارآفرینی، راه‌اندازی مرکز نوآوری و عقد تفاهم‌نامه پرداختند.