تقدیر از سرپرست مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی پارک مدرس به عنوان محقق برگزیده کشور در تحقق اقتصاد دانش بنیان

سومین همایش ملی روز روستا و عشایر با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اول آبان ماه در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی روز روستا و عشایر با سخنرانی دکتر حسن روحانی رییس جمهور و با حضور جمعی از معاونان رییس جمهور، وزرا و 1200 نفر از منتخبان روستایی و عشایری، مسئولان، مدیران و کارشناسان بخش دولتی و خصوصی روز شنبه اول آبان در سالن اجلاس سران برگزار شد .
این همایش دو روزه با هدف بزرگداشت روز ملی روستا، تجلیل از نقش روستاییان و عشایر در تولید ملی و معرفی دستاوردها و فعالیت های انجام شده توسط دستگاه ها و سازمان های کشور در مناطق روستایی و عشایری برگزار گردید.
در این مراسم از دکتر عباس یداللهی عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی به عنوان محقق برگزیده کشور در تحقق اقتصاد دانش بنیان تقدیر شد.
دکتر یداللهی دارای مدرک کارشناسی پیوسته مهندسی کشاورزی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی، علوم باغبانی- هورمون های گیاهی از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری (Ph.D) باغبانی بیوتکنولوژی و اصلاح درختان میوه از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.
گفتنی است فاز دوم شرکت دانش بنیان نهال گستر رویان (متعلق به دکتر یداللهی) روز یکشنبه دوم آبان ماه با حضور دکتر جهانگیری معاون رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس سراسری کشوری، استاندار قزوین، معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و دیگر مسئولان استان قزوین افتتاح گردید.
شرکت نهال گستر رویان (دانش بنیان) در سال ۱۳۸۸ و با همکاری کادر علمی (هیات علمی دانشگاه، کارشناسان با تجربه و نیرو های متخصص) تاسیس و از سال ۱۳۹۰ با تجهیز امکانات اقدام به فعالیت های علمی و اقتصادی در زمینه کشاورزی به ویژه تولید نهال نموده است.
1395/09/06