حضور موثر پارک در مجمع عمومی انجمن پارک‌ها
حضور موثر پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران

 پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد  ایران در روزهای چهارشنبه ۵ خرداد و پنج‌شنبه ۶ خرداد سال جاری حضور موثر و فعالی داشت.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، مدیران و تعدادی از کارشناسان این مجموعه در این کنفرانس حضور پیدا کردند.
اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران  شامل پنل‌های متفاوتی بوده که از جمله این پنل‌ها می‌توان به پنل فری تاک اشاره کرد که مسعود ابراهیمی کچویی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در آن شرکت کرد.

پنل free talk  به مدیریت عبدالرضا واعظی، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و حضور محمدرضا سبحان، مدیر شرکت تیوان، مسعود ابراهیمی کچویی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، سید مهدی ابطحی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، اسدالله تیموری، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و ایرج کاظمی نژاد رئیس پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

مسعود ابراهیمی کچویی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در این پنل بیان کردند:

دلیل اصلی وجود پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد حل معضل عدم اشتغال برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان است.

مراکز رشد که در ایران وجود دارند به دو صورت فعالیت می کنند؛ برخی مراکز رشد مستقیماً زیر نظر رئیس دانشگاه فعالیت کرده و برخی دیگر ذیل پارک‌های علم و فناوری مدیریت می شوند.

در هر دو صورت به نظر می رسد که مراکز رشد باید با بروز نگه داشتن اطلاعات خود و تعامل با یکدیگر بستر را برای رسیدن به آن هدف متعالی یعنی حل معضل بیکاری فراهم کنند.

در ادامه برنامه‌ها نازنین داراب زاده، مدیر حوزه ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس در مجمع عمومی و فوق‌العاده‌ی اولین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد  ایران  به منظور تصمیم‌گیری درباره کنفرانس سال بعد حضور پیدا کردد.

دستور جلسه مجمع

  •  ارائه گزارش عملکرد
  • ارائه گزارش بودجه
  •  ارائه گزارش و بازرس
  • رای گیری و تعیین میزبان کنفرانس بعدی
  • ارائه برنامه کاری انجمن