برگزاری نشست گفتگوی مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با واحدهای فناور

روز یکشنبه مورخ 98/02/22، نشست گفتگوی مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با واحدهای فناور، در سالن شورای 1- دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. در ابتدای این نشست که با حضور رئیس و مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و 55 نفر از اعضای واحدهای فناور مستقر تشکیل شده بود، واحدها به معرفی خود، ایده محوری و حوزه فعالیت شرکتشان پرداخته و با یکدیگر بیشتر آشنا شدند.
شروع رسمی جلسه با خوشامدگویی دکتر ابراهیمی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس بود که از توفیق برگزاری این نشست در ماه مبارک رمضان ابراز رضایت کرد. ایشان اظهار داشت: «این جلسه صرفاً برای شنیدن مشکلات و پیشنهادات واحدها است و از نظر بنده مهم‌ترین کارکرد پارک‌های علم و فناوری برگزاری چنین جلساتی به‌منظور شبکه‌سازی بین شرکت‌های مختلف است و قطعاً پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس نیز از این مسأله مستثنی نیست و باید سیستم شبکه‌سازی خود را تقویت کند». لزوم بررسی اخبار کانال و رصد کردن اطلاعیه‌ها و تقاضا برای افزایش سختکوشی و فعالیت جدی‌تر واحدهای مستقر و مطالبه‌گری پس از تلاش، از مواردی بود که دکتر ابراهیمی به آن اشاره کرده و از عزم جزم مجموعه مدیریت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برای پیشرفت شرکت‌ها خبر داد.
در ادامه واحدهای فناور به مطرح‌ کردن مشکلات و سوالات خود در زمینه اجاره‌بها، وام‌ها و تهسیلات، حمایت‌های احتمالی، سرمایه‌گذاری، اطلاع‌رسانی و سایر موارد پرداخته و از مدیران مربوطه پاسخ گرفتند. در انتهای جلسه، اعضای خانواده پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به صرف افطاری در محیطی صمیمی و دوستانه در کنار یکدیگر پرداختند.