برگزاری جلسه پارک با خانه موسیقی ایران

برگزاری جلسه پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس با خانه موسیقی ایران

جلسه‌ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس و خانه موسیقی ایران در روز یک‌شنبه 26 اردیبهشت سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، در این جلسه معاون برنامه‌ریزی پارک، محمدصادق سبط‌‌‍ا‌‌لشیخ انصاری و حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی ایران، به بحث و گفتگو درباره ناحیه نوآوری پرداختند.

در این جلسه که به‌صورت مجازی برگزار شد، در ابتدا معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک، به معرفی ناحیه نوآوری مدرس و مزایای بهره‌مندی از آن پرداخت و از خانه موسیقی ایران به‌عنوان یکی از بازیگران ناحیه نوآوری نام برد و به تعاملات بیشتر هدفمند به‌عنوان یکی از ابزارهای سودمند شبکه‌سازی در ناحیه نوآوری اشاره کرد.

پس‌ازآن آقای نوربخش ضمن استقبال از فعالیت‌های صورت گرفته در ناحیه نوآوری، به معرفی خانه موسیقی به‌عنوان تنها نهاد صنفی و تخصصی حوزه موسیقی و توانمندی‌های موجود در آن مانند 10 کانون تخصصی و زیرمجموعه‌های آن‌ها در حوزه‌های نوازندگی، خوانندگی، آهنگسازی،ساز سازی، صدابرداری موسیقی، مدرسین و پزشکان فعال در این حوزه پرداخت.

در خاتمه طرفین در خصوص نحوه مشارکت و همکاری در ناحیه نوآوری مانند ایجاد کسب‌وکار در حوزه موسیقی، راه‌اندازی ساختارهای مشترک، برگزاری دوره و رویدادهای مشترک، استفاده از پتانسیل‌های عناصر ناحیه نوآوری و شرکت‌های فناور، توافق کردند.