نشست دکتر کشمیری با مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

روز چهارشنبه مورخ 97/11/24، نشستی با حضور دکتر کشمیری، سرپرست دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری معاونت پژوهش و فناوری، با رئیس، مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
در این نشست، ابتدا دکتر ابراهیمی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خوشحالی از حضور سرپرست دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری میان کارکنان پارک، به معرفی مدیران و کارشناسان و توضیح در خصوص سمت و وظایف آن‌ها پرداخت. سپس وی با تأکید بر توجه چشمگیر کارآفرینی در برنامه راهبرد دانشگاه تا سال 1404، به مزایا و نقاط مثبت دانشگاه از جمله؛ وجود همه رشته‌ها در یک دانشگاه جامع، نیروی انسانی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، برای ایجاد یک قطب کارآفرینی در کشور اشاره کرد. همچنین، ایشان در خصوص راه‌اندازی ساختمان پارک در ضلع جنوبی دانشگاه، پردیس پژوهش و همچنین بسترسازی امکان دریافت مشاوره از مشاوران پارک سخن گفت.
در ادامه، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، ایجاد پاویون نمایشگاهی مشترک برای کل پارک‌های کشور به تولی‌گری پارک مدرس در یک نمایشگاه استاندارد با توزیع برابر بین تمامی واحدهای پارک‌ها را پیشنهاد کرد.
ساعت پایانی نشست با سخنان دکتر کشمیری و ابراز رضایت‌مندی وی از وضعیت کنونی پارک و رشد و ترقی در این مدت کوتاه سپری شد. همچنین ایشان به ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای که پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در معرض آن است و همتی که کارکنان دارند، اشاره کرد و گفت: «آینده خوب و روشنی را برای شما می‌بینم و به رویکردی که دنبال می‌کنید اعتقاد دارم و در این مسیر حامی شما خواهم بود».

97/11/24