گزارش عملکرد مرکز رشد پردیس نور

گزارش عملکرد مرکز رشد پردیس نور در نشست شورای دانشگاه

گزارش عملکرد مرکز رشد پردیس نور در سال 1402 در نشست شورای دانشگاه 16 بهمن ماه ارائه شد.
دکتر بهرامی فر عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی و رییس مرکز رشد پردیس نور با توضیحاتی در خصوص این مرکز اظهار داشت: مرکز رشد پردیس نور در سال 1397 به جهت استفاده از ظرفیت و توانمندی اعضای هیات علمی و ایجاد کارآفرینی تاسیس شد و واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در این مرکز مستقر شدند.
وی در ادامه به معرفی شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد پردیس نور پرداخت و اقدامات صورت گرفته در این شرکت ها را تشریح کرد.
وی افزود: امضای قرارداد برگزاری اولین دوره مدرسه کارآفرینی جنگل ،‌ برگزاری کارگاه اصول و مبانی کارآفرینی، ‌همایش ملی مستندسازان حیات وحش و تنوع زیستی ایران ، ‌برگزاری کارگاه توانمندسازی دانشجویان در حاشیه برگزاری همایش ،‌ برگزاری مسابقه ایده های فناورانه حوزه منابع طبیعی و علوم دریایی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای واحدهای فناور در هفته پژوهش، کارگاه فرایندهای راه اندازی یک استارت آپ،‌ راه اندازی زنجیره ارزش ماهیان خاویاری ( پرورش ماهیان خاویاری) از جمله اقدامات انجام شده از سوی مرکز رشد پردیس نور است.
وی ابراز امیدواری کرد: تعمیر و بازسازی ساختمان مرکز رشد و راه اندازی پایلوت کارگاهی و تجهیز آن برای انجام بهتر و موفق تر فعالیت های مرکز رشد صورت گیرد.